Página inicial > Articles > Deyvid Pastana, Leonardo Furuta and Pedro de Sá awarded at Horácio Schneider Prize
Início do conteúdo da página

Published: Wednesday, 12 January 2022 23:17 | Last Updated: Wednesday, 12 January 2022 23:17

Deyvid William da Mata Pastana, Leonardo Kenji dos Santos Furuta and Pedro Lucas Brito de Sá, undergraduate students from the Grav@zon group, were awarded at the Horácio Schneider prize for the quality and relevance of their final reports, written during the Scientific Initiation Program (PIBIC) of the Federal University of Pará (UFPA). The final reports were entitled "Trapping of charged particles" written by Deyvid Pastana, "Thin shell formalism and spacetime surgery" written by Leonardo Furuta, and "Boson stars in General Relativity" written by Pedro de Sá. Congratulations Deyvid, Leonardo and Pedro! (October/2021)

registrado em: